2015年4月30日 星期四

清明節掃墓 @ 圓玄學院

二零一五年四月廿六日     星期日


 


今日約好一大班親戚去圓玄學院拜我嘅爺爺嫲嫲,原先約咗 10 點半的,但我哋因為同埋公公婆婆去飲早茶先,所以就比原定時間早咗半個鐘到~


 


好彩我哋早咗,唔係就要公公婆婆同埋彤彤行大斜路上山 lu~


 


因為唔知做乜,10:15 後開始好多私家車,但圓玄學院嘅車位又滿晒,所以 d 排隊等車位嘅私家車,就塞晒成條上山嘅路,變相其他車都上唔到山 (因為係單線行車的),其他親戚們都要係山腳落車行上山,個個都行到面都紅晒,到等齊人都差唔多 11:30 了~


 


而係等其他親戚呢後時間,我哋就帶彤彤周圍行下,又睇下 d 魚池咁,而公公婆婆就係陰涼嘅地方坐下~



 



 


 



 



 



 



 



 



 



 


拜完山後,一大班人就去飲茶兼食飯~


 



 


之後親戚們就去其中一位親戚家中打麻雀,而我哋就係荃灣行一陣街,先再回家~


 



 



 



 



 



 



 



 



沒有留言:

張貼留言