2015年5月8日 星期五

閒遊機場 + 迪士尼會員六折購物日

二零一五年五月一日     星期五


 


之前收到迪士尼嘅 email ,會員係 1-10/5 可享六折購物優惠,但今日銀卡唔可以入去,所以我哋就搭車去機場嘅 Disney Store 睇下有無嘢岩,順便帶彤彤參觀下機場 (彤彤第一次嚟咋)~


 


嚟到機場,我哋帶彤彤四圍行下先,行行下去到 T2 頂層嘅通識學院,由於彤彤太細個,入面唔岩佢玩,所以只好係外面影下相就算了~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


之後我哋去食咗個 Tea,彤彤食飽咗要落地,但我同老公都未食晒,所以就比佢企係我哋隔離嘅落地窗睇下車車~


 



 



 


之後又帶彤彤繼續行下機場,當然唔少得要係 check-in counter 影下相啦~ (等你大個小小,Daddy & Mami 一定會帶你去坐飛機四圍去)


 



 



 



 



 



 



 


之後我哋就去 Disney Store shopping 喇,但呢間分店真係太細了,唔係好多貨賣,所以只係買咗下面呢個背囊,彤彤仲急不及待要即時孭住添~


 



 



 



 



 



 


買完嘢,我哋就搭車回去~


 


 


 


後記,由於 1/5 果日買得一樣嘢太小,所以今日 (4/5) 放工後,我就自己一個人入咗去迪士尼 shopping,仲有唔小收穫添~


 



沒有留言:

張貼留言