2015年5月16日 星期六

Mother Day 2015 + 快閃迪士尼 + 彤彤兩歲半生日

二零一五年五月十日     星期日


 


今日係母親節,但我哋一早就起身出門口,因為要搭免費車入亞洲博覽館,拎返彤彤個背囊~


 


點知遇著壞車,要等多半個鐘先再有車,所以我哋攪到成 12 點先去到~


 


拎完背囊後,見都嚟到東涌,今日又係銀卡特選週未,所以就去埋迪士尼玩,由於晚上要返公公婆婆家食飯,所以唔可以玩太耐了~


 


我哋大約1 點就嚟到,但天氣真係好熱,熱到彤彤都好似呆呆地咁,影相都無乜表情~


 



 



 



 



 



 


好難得呢張有小小笑容~


 



 



 



 



 


熱到皺晒眉頭~


 



 



 


之後老公陪彤彤排隊玩小飛象,而我就去 Shopping 下先 (迪士尼會員購物有 6 折優惠),點知佢哋排排下隊,竟然落大雨,所以老公打電話比我,叫我拎把雨傘比佢哋~


 


佢哋排咗差唔多半個鐘先有得玩,仲要一路落住雨咁玩,不過彤彤一樣玩得好開心~


 



 



 



 


之後我哋見仲落緊雨,就去坐小小世界隻船,點知排長龍,排咗半個鐘先有得玩,之前都未試過要排咁耐的~


 



 



 


坐完船,就四圍行下 shopping 下,因為一時又落雨一時又出猛太陽,我哋都費事放彤彤出嚟,等佢坐係 BB 車仲好~


 



 


Shopping 完,大約 4:45 我哋就離開迪士尼,返到公公婆婆家都差唔多 6:30 了,之後就幫彤彤沖涼先,再食埋飯,之後就食蛋糕,一嚟慶祝母親節,二嚟今日係彤彤兩歲半喇,所以梗係要食下蛋糕慶祝下啦~


 



 



 



 



 



 


睇下有人好心急想食蛋糕嘅樣~


 



 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言