2015年5月29日 星期五

PN 班下學期家長會

二零一五年五月廿二日     星期五


 


今日係彤彤的 PN 班下學期嘅家長日,我同老公依時到達學校 (通告講明不要帶埋小朋友出席),由於上一位家長仲未見完,所以我哋就係小禮堂睇下 PN 班日常上堂時嘅片段先,都見到幾張相係有彤彤係度的~


 


睇咗一陣,班主任王老師就出嚟叫我哋入課室,同我哋講返彤彤平時上堂的情況~


 


王老師話彤彤好鍾意上唱遊堂,音樂一起就會拍晒手掌,仲都好主動出嚟跟音樂做動作~


 


另外,王老師話彤彤已經識得返學時自己放書包上架上,初初開學時,係唔肯做的,老師教佢做,仲會喊晒口添,而家已經有明顯嘅進步;另外就係食嘢方面,比初初開學時已經好咗好多,但仍有進步空間,同埋彤彤比較心急,次次都大大匙咁"筆"上嚟食,好容易食到成面都係,王老師叫我哋在家多點訓練佢~


 


大小肌肉方面都無大問題,只係撕紙條要在家多點訓練~ 另外,王老師話,初初開學時,彤彤試過自己拎一大盤玩具出嚟玩,但拎拎下唔夠力,成盤跌咗落地,佢就係度喊,自始之後就唔夠敢再去拎,老師就鼓勵佢拎細盤果 d / 老師同佢一齊拎大盤嘅,可能因為咁,佢嘅自信心有小小受損,老師叫我哋要多點鼓勵彤彤,同埋多點讚下佢~


 


而認知能力方面,王老師話彤彤專注力有點低,在課室坐唔定周圍郁,要減少在家睇電視/手機/平板電腦的時間,因為專注力低會影響到認知能力~


 


我哋見評估表內,王老師係認知能力果部份,都係 mark 咗三角型 (= 未能掌握),就問下佢彤彤平時係點?


 


王老師話彤彤認顏色最叻,已經認得好多隻顏色,但交通工具/公園設施/動物/形狀/數字方便,老師上堂時問彤彤,佢係答唔到的,但我同老師講返,呢幾方面,平時在家,我哋問彤彤,佢係識答的,而且每星期派的字卡,彤彤回家後,我哋問佢,佢係講到比我哋知係乜來的,所以我哋估計佢係驚老師,所以唔敢答/唔出聲~


 


我哋大約同王老師傾咗 15 分鐘,之後就離開了~


沒有留言:

張貼留言