2015年5月23日 星期六

國際博物館日 2015 - 科學館 + 文化博物館

二零一五年五月十六日     星期六


 


今個週未,係國際博物館日,去博物館可以免費入場,所以我哋都帶咗彤彤去唔同嘅博物館趁下熱鬧~


 



 


 


今日我哋揀咗去尖東嘅科學館同埋文化博物館,我哋先去科學館先~


 


嚟到科學館時,彤彤有小小眼瞓,但當我哋問佢想唔想同其他小朋友一齊玩時,佢即時成個精神晒,仲話要同小朋友玩添,所以我哋就帶佢上去頂層嘅遊戲區玩~


 


但由於我同老公今日都係著涼鞋,所以無著襪,所以我哋唔可以入埋去同彤彤一齊玩,只可以係旁聽睇住佢玩~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


呢位媽咪好好人呀,抱彤彤上去個搖搖板度,同佢個囡囡一齊玩,仲幫手上下咁搖添~


 



 



 



 


玩完搖搖板,發生咗件小插曲,彤彤係度坐係一舊大海綿積木上玩緊,下面張相左手邊著黑衫的小女孩走埋去彤彤度,想搶舊大海綿積木嚟玩,初時彤彤唔肯落嚟,佢就推咗彤彤落地,彤彤起身後,就好快手咁打了佢額頭一下 (快到我哋都嚟唔切出聲阻止),之後就話唔鍾意姐姐,再行開了~ (而果個黑衫小女孩先係好愕然,之後就按住個額頭,話彤彤打佢,但無人理佢,之後佢又再繼續自己玩了)


 


呢個時候,我哋就叫保安抱返彤彤出嚟,同彤彤講,雖然姐姐搶你嘅嘢同埋推你唔岩,但係你打人都係唔岩嫁,唔可以隨便打人嫁,彤彤似董非董咁話「唔好打人呀~」(我哋都唔知佢係唔係真係明),講完道理後,我哋都唔比彤彤再入去玩,費事又比其他小朋友推佢~


 



 


之後我哋再去玩其他科學展品~


 



 



 



 



 



 



 



 



 


今年帶彤彤嚟,見到佢真係識識地點玩喇,好過上年好多,起碼知道可以點玩先,同埋佢開始覺得有趣~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


原來科學館最底果層裝修過,展品同埋擺放位置都唔同咗~


 



 



 



 


行完科學館,我哋就過埋對面嘅歷史博物館行下~


 


由於呢個館之前都帶彤彤嚟過幾次,所以我哋好快就行完了~ 之後我哋仲行埋太空館,但果時彤彤已經瞓著了,所以我哋都無影到相~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


 



 



 


 


沒有留言:

張貼留言