2015年5月15日 星期五

媽媽咪咪嘉年華 2015

二零一五年五月九日     星期六


 


今日一早,我哋就過了油塘食早餐,之後就搭免費車去亞洲博覽館,出席一年一度嘅媽媽咪咪嘉年華,今年已經係彤彤第三次嚟喇~


 



 



 


我哋 10 點9 就到達了,但嘉年華要 11 點先開始,我哋就係門外排定隊等拎場刊同埋入場~


 


點解要咁早嚟? 因為我哋係網上登記咗 4 個親子活動,只係得一個抽得中,所以就要早 d 入場,希望可以拎到籌去玩啦~


 



 


一入場,先帶彤彤去搵佢鍾意嘅巧虎,因為網上抽唔中,我哋一入場就去排咗巧虎生活自小挑戰先,好彩即時有得玩~


 


但我想講 d 職員好似唔係好知巧虎係邊個,隻隻公仔都話係巧虎,拎住小花妹妹叫彤彤餵巧虎食嘢,攪到彤彤一頭霧水,周圍搵巧虎係邊,我見咁即時同彤彤講,你餵咗小花妹妹先啦,巧虎未得閒住~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


玩完第一個挑戰,就要轉過隔離枱玩另一個挑戰,今日係帶小花妹妹去睇醫生 (但個職只仍然係叫佢做巧虎 ?!)~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


玩完呢個 game 後,可以有巧虎貼紙,彤彤拎咗 4 張,3 張貼係自己身上, 1張貼係我身上 (算你有媽咪心啦!) ~


 


之後我哋就兵分 2 路,老公就帶彤彤周圍玩下 d 吹氣 game ,我就去唔同嘅親子活動排隊拎籌,之後我哋再會合返~


 


下面呢個大水泡好好玩,小朋友瞓係入面,再碌碌下咁玩,睇下彤彤玩得幾開心~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


玩完大水泡,我哋就四圍行下,見到有得即場影 「尋找 100 分 Carnival Baby」 (因為我之前錯過咗網上報名) ,所以又叫彤彤去影下~


 



 



 


之後再影埋一家三口嘅剪影~


 



 


就去 A+ 嘅 counter 玩「A+有營 Baby Towel Candy 親子工作坊」,係職員嘅講解下,好快就完成到 (當然係我做啦) ~


 



 


張卡係我捉住彤彤隻手寫的~


 



 



 



 



 



 


之後再去玩「開心BB情迷手作DIY」,但彤彤只係整碎晒 d 泥膠,一 d 都無幫手整造型 lor~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


玩完 2 個 game ,我哋就去睇巧虎唱歌跳舞,但果時彤彤有小小攰,所以要老公抱住,唔肯落地一齊跳~


 



 



 


睇完巧虎,我哋又帶彤彤玩下吹氣 game,食飽飽果然體力充沛~


 


除咗玩呢 d 咁矮嘅滑梯,彤彤仲主動要求要玩成 2 層樓高嘅滑梯添 (因為只係拍了片,所以無影到相),佢唔單止唔驚,仲話好好玩,所以我哋比佢玩咗 2 次,好彩佢又無再要求再玩多次,因為都開始多人排~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


彤彤話好驚呢隻猩猩 wor,所以要 Daddy 陪住佢一齊影~


 



 



 


之後就再去玩「寶寶掌印愛足跡」,點知排排下隊等入場時,彤彤已瞓著咗,所以我哋唯有輕輕力咁幫彤彤打手印,好彩無整醒佢咋~


 



 



 



 


後記:我哋唔小心整唔見咗彤彤個背囊,但又唔知係邊整唔見,所以去保安室報失,之後再搭車回家~ 回家後,去埋 Baby-Mo 嘅 Facebook 留言,好彩係幾個鐘後就覆返我,已經搵返彤彤個背囊,叫我哋明天去取回,真係好開心,同時好多謝 Baby-Mo 的幫手~


 


 


 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言