2015年4月28日 星期二

沙田公園

二零一五年四月十九日     星期日


 


今日天氣好好呀,好適合帶彤彤去公園放下電,所以就決定帶佢去沙田公園玩下~


 


係屋企樓下有直接車去到沙田,仲要係特快線添,所以 20 分鐘就去到喇~


 


估唔到沙田又多人返呀,我哋去沙田市廣場,直情多人到爆,都唔想留係度多一秒鐘呀,所以就快步離開,再慢慢行過去沙田公園~


 


途經沙田大會堂,彤彤見到有班小朋友係度玩緊 Bubble ,佢又老實唔客氣走埋去玩埋一份,我哋就比佢係度玩咗 5 分鐘度,就繼續行過去沙田公園~


 



 



 



 



 



 


 一入沙田公園,就有呢個半球體藝術擺設 (因為呢度攪緊藝術節),之後就有個噴水池~


 



 



 



 



 



 


之後我哋行過去瀝源橋果邊,果度都掛咗一 d 藝術色彩的布係度~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


行完瀝源橋,我哋又行返入去沙田公園,穿過花園,就去到兒童遊樂場喇,可以比彤彤慢慢放下電,而且呢度仲要好少人,唔怕彤彤比人撞到~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


 



 



 



 



 



 


放完電,我哋就入返沙田市廣場,行咗一陣街,我哋就搭車返去公公婆婆家食飯 lu~


 


沒有留言:

張貼留言