2015年4月23日 星期四

Easter 長假期第三天 - 掘復活蛋 @ 海港城 + 同親戚食飯

二零一五年四月五日     星期日


 


由於晚上約咗親戚係旺角食飯,所以今日都唔打算去太遠嘅地方,加上係網上見到海港城有掘復活蛋活動,所以就帶埋彤彤去湊下熱鬧啦~


 


我哋大約 2:45PM 去到,原來唔係人人都可以入去玩的,但只要向公益金捐 $50 ,就可以由一位家長陪同,入去玩 20 分鐘,儲齊 E A S T E R 呢 6 隻蛋,仲有禮物添,所以就即時幫彤彤報名~


 


但由於太多人關係,3 點同 3 回半果 2 場已經滿咗,要等到 4 點果場先有得入去玩,所以我哋就係外面影下相先,可係海港城行一街先再返嚟等~


 



 



 



 



 



 



 


我哋 3:45PM 就返到嚟,但仲未入得去,所以又係度影下相先~


 



 



 


3:55PM 可以排隊等入去玩喇!~


 



 



 


準時 4 點就可以入去玩,限時 20 分鐘內搵齊 E A S T E R 果 6 隻蛋,但我哋用咗 5 分鐘度已經搵齊晒,所以就係場內比彤彤四圍走下,影下相咁~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


玩玩下,倒晒 d 蛋落地,彤彤即時變咗忟姜樣 @@


 



 


自己倒晒 d 蛋落地,當然係要自己執返啦~


 



 



 



 



 



 


近排成日做呢個動作,佢話係 smile wor~


 



 



 



 



 


搵齊 6 隻蛋,就有一份小禮物~


 



 


之後我哋再係附近行下街,就夠鐘去酒樓同親戚食飯了~


 



沒有留言:

張貼留言