2015年4月10日 星期五

Ocean Park (20150329)

二零一五年三月廿九日     星期日


 


海洋公園嘅澳洲歷奇終於都正式開幕喇,我哋當然要帶彤彤去睇下樹熊同埋袋鼠 BB 啦~


 


大約 1 點到就嚟到海洋公園,但今日都幾多人,仲要幾熱下添,所以我哋都無搭纜車上山,只係响山下行下玩下就算了~ 


 



 



 



 



 



 



 



 



 


原先想即刻去睇樹熊先嘅,但行過見到環迴水世界,彤彤話想玩,所以就排隊玩咗先~


 



 


之後就去澳洲歷奇排隊,都幾多人下,排咗差唔多 20 分鐘,先可以入去~


 



 


但入到去,唔係即時見到樹熊嫁,要先睇一後介紹影片,之後再分批進入~


 



 


入到去,不斷有職員提醒唔好噪,因為樹熊要成日瞓教嫁~


 


但點知彤彤見到樹熊,太開心喇,竟然係度唱歌 @@ 我哋叫佢唔好噪住樹熊瞓教,佢就靜咗一下,之後又叫人唔好噪,之後又再唱歌,真係比佢激 c~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


睇完樹熊,我哋又再四圍行下~


 



 


先去睇下熊貓先~


 



 



 



 



 



 



 


之後再去睇下金魚~


 



 


 


 


 



 



 



 



 



 


然後就去再旋轉木馬~


 



 



 



 



 



 


仲去玩咗 d 攤位遊戲,羸咗隻樹熊公仔~ (但係用咗 $100 先羸到,差唔多同佢買咁,ha ha.....)


 



 


之後就返公公婆婆家食飯,食飽後就同公公婆婆慶祝生日,又有蛋糕食,Yeah!~


 


我係早 2 日特登去美心訂呢款蛋糕的,幾清幾好味~


 



 


食蛋糕前,當然要影下相先啦~


 



 



 


彤彤已經急不及待喇,同公公婆婆切蛋糕時,一切完,就即時將把刀放入口想食了,正一為食豬~


 



 


 


 


沒有留言:

張貼留言