2015年4月17日 星期五

Easter 長假期第二天 - 一家人齊齊遊濕地公園

二零一五年四月四日      星期六


 


今日係 Easter 長假期嘅第二天,亦係兒童節,祝各位小朋友天天都咁開心快樂,日日都係兒童節~


 


係兒童節呢日,我哋約埋表哥仔一家,仲有老爺奶奶,同埋細姑仔,一齊去濕地公園玩下~


 



 


我哋大約 2 點就嚟到,今日天氣好熱,仲好曬添@@ 估唔到今日好多人嚟濕地公園呀,排隊買飛都要排差唔多半個鐘~


 



 



 



 


入場後有個 Area 係有冷氣的,當然係度休息一陣先開始行啦~ 仲有一 d 熱帶魚睇添~


 



 



 


休息完,就出發喇~ 先去探下貝貝先,嘩... 貝貝大條咗好多下 wor~


 



 



 



 


有鱷魚睇,彤彤好開心呀~


 



 



 



 


天氣真係好熱呀,表哥仔熱到無晒心機咁樣~


 



 



 


睇完貝貝,我哋就開始行喇~


 



 



 



 



 



 



 



 


行到河邊,搵咗個外國人幫手影大合照,點知影咗 2 張,彤彤都無望鏡頭,所以都唔 post 出嚟喇~


 


影大合照時,彤彤無望鏡頭,所以我哋自己再影咗幾張補返數~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


行行下,見沿路嘅花花草草都好靚,一時手痕就影下先~


 



 



 



 



 



 


行行下,仲比我見到有隻蝴蝶係葉上休息緊,當然要影下啦~


 



 



 


都行咗一段路,所以 2 位小朋友同埋老人家都要坐下休息下,表哥仔仲係熱到無乜心機,相反彤彤又 ok wor~


 



 



 


休息完,就行入去紅樹林喇~


 


彤彤睇緊乜呢?


 



 



 



 



 


就係呢 d 魚同埋旁蟹喇!~


 



 



 



 



 


紅機林入面,仲有一個地方叫蝴蝶園的,但蝴蝶嘅數量唔多,只係得好少~


 



 



 



 


行埋蝴蝶園,我哋就回程,行返出去出口果邊~


 



 



 



 



 



 


見仲有小小時間,就比彤彤係 Playright 的兒童樂園玩一陣先,表哥仔就去咗另一邊玩~


 



 



 



 


我哋大約玩咗 15 分鐘就入返室內休息下先,表哥仔就繼續玩多陣,我哋就涼住冷氣等佢啦~


 



 



 



 


臨走前,行埋禮品店,買咗包動物夾仔同枝貝殼筆~


 



 


離開濕地公園後,牆有幅璧畫,所以就叫 2 位小朋友行埋去影下相先~


 



 



 



 



 



 


之後就離開呢度,行去搭車返官塘~


 


我哋係 APM 嘅王家沙 Book 咗位食飯,一家人食埋飯先回家,仲係 APM 度影咗一陣相添~


 


 


 



 



 



 



 



 



 


 


 


沒有留言:

張貼留言