2015年4月13日 星期一

Easter 長假期第一天 - 林村許願樹

二零一五年四月三日     星期五


 


一連五天嘅 Easter 長假期開始了,今日我哋決定去一個無未去過嘅地方 -- 林村許願樹,唔止彤彤未去過,我同老公都未去過~


 


所以食飽早餐,我哋就向林村出發,先搭到大埔寶康橋,再轉乘 25K 小巴去林村~


 



 



 



 


嚟得林村,當然要許下願啦,所以我哋每人都買咗一份許願用嘅物品~ (P.S. 希望老公快點搵到份穩定又好嘅工作啦,之前搵果份做咗一段好短嘅時間,覺得唔好所以無再做落去)


 



 


許願前,當然要係許願樹前影下相先啦~


 



 



 



 



 


我同老公拋完寶碟,就帶彤彤過去許願蓮花池果邊,準備比彤彤放許願蓮花燈~


 



 



 



 



 



 



 


老公抱起彤彤,等佢可以自己帶許願蓮花燈,但可惜都係唔夠手長,所以都係老公代彤彤放~


 



 



 



 



 



 


許完願,就再四圍行下,影下相~


 



 



 



 



 



 



 


之後就行返出村口,食埋豆腐花,就搭返 25K 返大埔,之後再轉車出荃灣行下街~


 



 



 



 


原先諗住食埋返先係度排隊玩小遊戲,點知食飽飯後,竟然截咗龍無得玩,唯有係外圍影下相算啦~


 



 



 



 



 



 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言