2014年10月10日 星期五

Shopping @ Megabox & Telford Plaza

二零一四年十月五日     星期日


 


受到唔同顏色絲帶活動的影響,平時去開的地方,都係唔去好 d,所以就揀咗去近近地,又多嘢行的九龍灣,我哋先去了 Megabox 行街,岩岩果度有 Halloween  的佈置影相,所以我哋又影埋一份~


 


彤彤見到咁多 Halloween 的公仔,唔驚不特止,仲想四圍行四圍摸,比 Daddy 抱起眉相就扮晒嘢,喊到好慘咁~ (近呢 2 星期開始成日扮喊 / 扭計,以求達到佢想要的嘢,咁樣唔得嫁,真係要教下佢先得)


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


影完相,我哋就去了 Red Ants 食 Tea,之後就開始行下街街~


 


今日收穫都好豐富,不過全部都係買比彤彤的~


 



 


 


 



 



 


行完 Megabox,我哋行過去九展果間數字屋,睇下有嘢岩,無空手而回,之後就搭穿梭巴士返德福~


 


行咗一陣 Apita,見有 promote ,好多均一價的貨品,我哋就買咗 d 面紙同牙膏,仲有下面呢盒小 puzzle 比彤彤~ 


 



 


買完嘢就返去我父母家食飯,之後就回家。


 


晚上陪彤彤玩下今日新買的穿珠,希望對佢考幼稚園有幫助啦~


  



 



 



 



 



 



 



 


今日仲收到 illuma 送來的盆栽添,Thanks!~


 



 


 


沒有留言:

張貼留言