2014年10月3日 星期五

我是怪獸家長嗎?

二零一四年九月廿七日      星期六


 


早 2 星期,已經幫彤彤同 Playgroup 果邊請定假,27/9 唔可以返 Playgroup,因為今日早上,我哋要去 4 個唔同的地方交幼稚園的申請表~


 


其實踏入 8 月中開始,陸陸續續都彤彤申請咗超過 20 間幼稚園,有屋企附近的屋村幼稚園,又有九龍塘的幼稚園,我都問過自己,駛唔駛報咁多間呢? 但一諗到如果無學校收彤彤咁點算呢? 因為彤彤係龍年出世,仲要係細囡,龍年競爭大,加上細囡的表現實無大 B 的表現咁好,真係有可能無學校收嫁 wor,所以有理無理,只要係有口碑,又唔太貴的 (我哋可負擔起的),都會考慮幫彤彤申請~


 


結果今個星期六,因為要就星期六交表,所以 4 間迦南都係同日遞交,我就同老公兵分兩路,各去 2 間迦南交表,之後再係黃埔會合~


 



 


大約 11:30AM 就交齊晒,之後一齊去牛涮窩 Sabu,順便慶祝我哋拍拖 11 周年紀念~


 



 



 



 



 



 



 


之後我哋就回家先,幫彤彤沖涼洗頭,然後老公就去返學,我就係家中執行李 (因為過 2 日就會去澳門玩幾日),彤彤一時就瞓係 sofa 睇書書,一時就走入個行李箱入面玩~


 



 



 


 


沒有留言:

張貼留言