2014年10月3日 星期五

Disneyland

二零一四年九月廿一日      星期日


 


生日月的慶祝活動一浪接一浪,今日我哋決定帶彤彤去 Disneyland,一早就出去觀塘的工聯會買定入場卷先,之後再即刻搭 MTR 去 Disneyland!~ 


 



 



 


搭咗大約個半鐘,大約 12:00 我哋就嚟到 Disneyland 喇!~


 


 



 



 


入場後,先用自拍神器,四圍影下全家幅先~


 



 



 


之後就入去動畫藝術廊睇下動畫,彤彤睇得好開心,係咁指住 d 公仔係度叫~


 



 



 



 



 


之後沿住小鎮大街向城堡進發,沿路都有影下相,行行下仲有樂隊演奏添~


 



 



 



 



 



 




 



 



 


入城堡前的空地,有 d 音樂播放,彤彤聽到 d 音樂係度聞歌起舞~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


之後帶彤彤去坐 Winnie the Pooh 火車,初時架車震得幾勁,彤彤都有少少驚,仲捉實 Daddy 隻手,但震多幾震就適應咗,之後就笑得好開心添~ 


 



 



 



 



 



 


之後去了花園,排隊同卡通人物影相,米奇排得最耐~


 


彤彤有少少怕 d 卡通人物,唔敢自己一個同佢哋影相,係咁同佢哋講 bye bye,但如何我抱住佢一齊影,佢又會手多多,係咁摸 d 卡通人物~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


影完相後,我哋就去小小世界坐船,彤彤睇得好開心,係咁係度笑到咔咔聲~


 


因為無人排隊的關係,我哋仲一連坐咗 2 次,所以就錯過咗 3 點鐘的巡遊~


 



 



 



 



 


之後去了睇米奇 3D 電影,第一次睇 3D 電影的彤彤,衫時成日想除咗個 3D 眼鏡,後來發現唔帶眼鏡,唔會睇到 3D 效果,之後就無再除出來了~


 



 



 



 


之後再排隊等睇米奇金裝音樂劇,等咗成半個鐘先入得,但彤彤睇咗 10 分鐘都唔夠就瞓著咗了~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


由於彤彤瞓咗的關係,我同老公就四圍行下先,再去埋迷離莊園的迷離大宅玩,但勁多人 lor ,排咗差唔多 45 分鐘先到我哋,而且仲要我哋叫醒彤彤先比上車~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


玩完迷離大宅,就同彤彤去影下反斗奇兵~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


影完反斗奇兵,就慢慢行埋過去灰熊山谷~


 



 



 



 



 



 


之後再行過去城堡果邊,等睇煙花,彤彤第一次現場睇煙花,開心到:「嘩... 嘩... 嘩...」咁叫~


 



 


睇完煙花,我哋就入去 d shop 睇下嘢,最後買咗件衫比彤彤~


 



 


買完嘢就離開 Disneyland 了,我哋會再返嚟嫁!~


 



 



 



 



 



 


 


 


 


 


 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言