2014年10月21日 星期二

Ocean Park (20141012)

二零一四年十月十二日      星期日


 


我哋張海洋公園 Annual Pass 係上個月尾已經到咗期,之前都諗過今年買 Disneyland 的 Annual Pass,但上月中去過一次之後,真係覺得車程太遠,時間又耐,所以都係決定買返海洋公園算了~


 


由於舊卡到咗期未夠一個月,所以可以用 85 折續卡,於是我哋就係今日入來讀卡,承惠 $1632,嚟一年我哋又會成日入來玩喇!~


 


我哋大約1:30PM 就到咗,先係門外 counter 續卡,就可以入場喇!~


 



 


入場後,先去禮品廊行下涼下冷氣先~


 



 



 



 


有位職員姐姐請彤彤食朱古力,彤彤好鍾意包朱古力呀,全程都要拎住係手~


 



 


之後就四圍影下相先~


 



 



 



 



 


原先諗佳搭纜車上山的,但排好長龍呀,所以我哋行返去搭海洋列車~


 


上到山上,我哋就先去睇彤彤嘅摰愛 -- 企鵝先~


 



 



 



 


老公比彤彤坐係肩膀上,等彤彤睇得到 d 企鵝,唔駛比人遮住~


 



 


睇咗一陣,彤彤要求要落地,佢要自己企係度睇,所以我哋就企係佢身後擋住佢,費事佢比其他人撞到~


 


彤彤真係好鍾意睇企鵝嫁,睇得幾投入~



 


之後開始人多,老公又抱返起彤彤,驚佢比人撞到~


 



 



 



 



 



 


睇完企鵝,我哋就行鯊魚館睇鯊魚,但行到一半,彤彤已經瞓著咗,所以我哋就自己慢慢行,慢慢睇下嘢,再去麥記買小小嘢食~


 



 



 



 



 



 


彤彤大約瞓咗 1 個鐘就起身了,我哋就去排隊搭纜車落山,都幾多人,都要排成半個鐘,但老公想坐,所以都照排啦~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


落到山,我哋就去威威天地,行小朋友版的叮噹鬼屋~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


之後就住陪彤彤坐下小朋友版的摩天輪~


 



 



 



 



 



 



 


再陪彤彤係遊樂場玩咗陣,再行埋禮品廊~


 



 



 



 



 



 


原先都打算離場的了,但岩岩「地獄群魔翻叮騷」係 6:30PM 開場,我哋就入去睇埋先走,個 show 都係攪下笑、玩下爛 Gag,諷刺一下事弊咁,都 ok 好睇的~


 



 


睇完 show 都差唔多 7:15PM 了,所以我哋都離場了~


 



 


 


沒有留言:

張貼留言