2013年7月9日 星期二

閒游樂富UNY

二零一三年七月七日     星期日

今日無乜嘢地方好去,夜晚又要返我父母家食飯,所以就近近地去樂富行下~

由於今日搭港鐵關係,所以就用BB車帶彤彤出街,但唔知係唔係近排用慣 Hipseat,可以周圍望下嘢,我哋一放佢落BB車已經表現得好唔鍾意,之後我哋將BB車嘅坐位較返直,等佢可以望到周圍,佢先收聲唔喊咋~











去到樂富就食 lunch 先,揀咗間叫紅蜻嘅餐廳,但麻麻地好食,同埋比較 dirty,唔會有下次 lor~

食飽飽之後,彤彤仲瞓緊教,諗住出外面行一陣先啦,點知落大雨,唯有係室內行啦~

過咗陣,彤彤醒咗,仲係度喊要食奶奶,但我哋又搵唔到位坐,好彩今日用BB車出街,就幫彤彤拎住個奶樽,等佢瞓係BB車度飲奶奶~



之後我哋就去咗 UNY 行,都幾多嘢行,行咗成個幾鐘~







之後就行下成個樂富廣場,都真係幾大嫁,我哋由 3 點行到6 點先走~

























之後返咗我父母家食飯,等埋位食飯時,彤彤係度扭抱,係都要婆婆抱佢 lor~

扭抱4步曲第1步: 左望望~



扭抱4步曲第2步:右望望~



扭抱4步曲第3步: 望住目標人物~



扭抱4步曲第4步: 對住目標人物發功扭抱~



















沒有留言:

張貼留言