2013年7月17日 星期三

Playgroup + Monster University + Moomin + 龍貓

二零一三年七月十三日     星期六

今朝瞓到十點起身,之後就餵彤彤飲奶 & 沖涼洗頭,再過 cwb 返 playgroup,今次由 Daddy 陪彤彤上堂,我只可以係 waiting area 度,用 ipad 睇佢哋上堂嘅情況~

據 Daddy 講,今日都係有 5 位小朋友一齊上堂 (包括埋彤彤),但其他 4 位小朋友都扭計,又係度輪流喊,有一位仲喊足全堂添,但彤彤無比其他人影響到,仲好投入去玩 & 聽老師講嘢添,真係叻叻呀!~ (由於今日由 Daddy 陪上堂,所以無影到相)

其間仲發生咗年事,彤彤比老師抽中出來玩遊戲,老師用毛公仔來引彤彤向前爬過 D 障礙物,彤彤一手就搶咗老師手上個毛公仔來玩,攪到老師好 surprise,老師好尷尬咁講 "She is so strong." ha ha......

之後成班B 又一齊玩玩具,彤彤見到另一位小朋友手上嘅玩具好似好玩D,佢竟然爬過去,用手拍拍下果件玩具,果位小朋友嘅媽媽就即時出聲話"咁細個就想搶玩具玩?" 攪到老公有D尷尬,只係笑一笑當回應~

上完堂之後,我哋去過咗 TimeSqare 果邊食 lunch,之後去影埋 Monster University~

我哋先影室外,但人又多又曬,所以只係影咗 d 唔駛排太耐嘅就算。初頭彤彤都仲笑容滿面的,但真係賽在太熱了,影影下都無乜心機,面珠仔又紅晒,難得佢又無扭計wor~

之後我哋就入返室內影,影咗 2 張就瞓咗了,我哋都費事排隊再影其他果d~





































影完 Monster University,我哋過咗去 TST 行街,去到 The One見到有 Moomin 影 wor,我哋又去影埋~

比起 Monster University,Moomin 易影好多,人又少好多又係室內有冷氣,彤彤影起上來都開心 d~

















































去開 TST,我哋又順便去埋影龍貓,可能係晚飯時間 (8:30pm) 關係,排咗 15 分鐘度就可以入去影相 lu~ 今日嘅行程真係超充實呀!~

















































1 則留言:

  1. 言語治療師加英文教師Carley2013年7月30日 凌晨4:07

    嘩!一日內去咁多唔同地方影相!
    [版主回覆07/30/2013 13:25:25]係呀, 因為 weekdays 要返工, 無時間陪彤彤去街, 所以 weekend 要陪佢周圍去下 lor~

    回覆刪除