2013年7月8日 星期一

彤彤攪到 Daddy 好尷尬

二零一三年七月五日     星期五

今晚放工後,如常地同老公返去我父母家接彤彤,見今日係星期五,所以我哋又過咗去油塘大本型行街食飯~

今晚等咗好耐先有小巴,等到無聊就影下彤彤,點解影出來,彤彤好似變身超級薩亞人咁嘅?! d頭髮又稀疏又豎起哂~ No good!~



之後過到去油糖,行咗一陣街,就去搵嘢食,原先諗住食十勝牛,點知好多人等位,之後我哋就轉去墾丁茶房,好彩等咗一陣就可以入去喇!~

入到去就叫嘢食,之後等食啦,就彤彤又發揮佢嘅好奇心同埋破壞能力,將枱上嘅餐紙全部變成癈紙,玩玩下仲丟埋落地下添,No good!~

















好喇,D 食物來到,今次我哋無叫餐,全部散叫~




咁 Daddy 就抱住彤彤食飯,彤彤首先趁住 Daddy 唔為意,就一手捉住 Daddy 隻碗,之後仲倒瀉埋碗麵,好彩剩返少少,D 湯又得返少少,無倒到落彤彤 & Daddy 身上,但就要麻煩 Waiter 清潔枱面喇!~

咁之後我哋再繼續食埋餐飯,點知戲肉來了,彤彤竟然係呢個時候poo poo,由於份量太多 (佢呢2日因為出牙仔關係,便便次數比較多),竟然係片片嘅邊緣流了出來,仲流咗落 Daddy 嘅大脾上 (因為當時 Daddy 抱住佢),Daddy 條褲上面一大撻 poo poo,Oh my god!~


呢個時候真係唔知點算好,老公叫我冷靜 D 諗下點處理先,我諗咗一陣,就諗到了~

我先去埋單,老公抱彤彤出外等我,我埋單後再拎晒所有嘢,然後即刻去搭的士 (有小巴都費事搭了),好彩等咗一陣就有的士,唔駛 10 分鐘就回到家中,之後就幫彤彤清潔,再同佢洗白白,之後就比老公沖涼先,我再要洗埋彤彤 & 老公 D 污穢衫,真係做 c 人呀!~








1 則留言:

  1. 哈哈... 小頑皮妹
    [版主回覆07/08/2013 17:32:11]Daddy 話醜C人, 攪到佢好 fish ~

    回覆刪除