2013年7月26日 星期五

Family Day~

二零一三年七日廿一日     星期日


今朝先同我父母去飲早茶,之後我哋一家三口就去 shopping,而我父母就先回家休息~

我哋近近地去咗德福行街,見個商場有 d 公仔擺咗係度,我哋又同彤彤影下相~















近排 d 童裝衫開始減價,所以都係時候幫彤彤入定出年夏天嘅貨~

我哋先去行馬莎,再去行 Mothercare 同埋 Chickeeduck,都有少少收穫~









行到 6 點幾就返去我父母果邊先,去酒樓等位食飯,點知幾多人,足足等咗個半鐘先有位,我哋即時打電話叫我父母落樓食飯~

































沒有留言:

張貼留言