2013年7月10日 星期三

野蠻彤彤


尋晚返6299家食飯,表哥仔都有來,咁彤彤坐係 high chair 上面玩玩具,表哥仔就係地下行來行去,我哋就食飯啦~

彤彤玩玩下,表哥仔行埋來,想睇&摸下佢個玩具,佢即時襟住個玩具,再用手拍表哥個頭,對腳又係咁踢,再加爆喊,之後姑仔抱走表哥仔,但佢都仲係好嬲咁發出d嗚嗚聲,之後表哥一出現係佢視線範圍內,佢就好緊張咁望實表哥仔,表哥仔行到邊,佢就跟住望去邊,連表哥仔行咗去 highchair 後面,佢都要伸個頭去後面望下,驚c表哥係後面搶佢個玩具咁,之後仲喊到唔收聲,我同老公點氹都唔得,之後快快食埋飯,話返屋企喇,一上孭帶即收聲,仲同爺爺麻麻笑添,真係比佢激c呀!~

仲有就係,近排佢有少少不滿,就有理無理都喊咗先,好似自己踢跌咗 d 嘢,驚我哋罵,就先發制人喊咗先(我哋都未開始罵佢)~

又例如,我哋抱住佢,想放低佢一陣,行開拎 d 嘢,都未放低,只係有少少意圖咋,佢已經喊咗先~

又例如,自己係BB床玩緊,見我哋唔係附近(因我哋做緊其他嘢),又會喊爆,等我哋埋佢睇下佢~

唉... 佢真係好野蠻呀,有乜方法可以教佢唔好咁野蠻呢??


沒有留言:

張貼留言