2013年7月2日 星期二

Shopping Day~

二零一三年六月三十日      星期日

今日係長假期嘅第二日,因為今晚要返我父母家食飯,所以費事帶彤彤去咁遠,近近去咗佐敦行下永安~

等咗成朝見我哋都未出街,彤彤係度扭計,扭我哋快 d 出街,ha ha....




過到去永安,先知係什麼震撼減價日 wor,點知人又多, d 嘢又唔係好平,所以都無乜嘢買,係老公買咗對波鞋~

之後我哋過咗去卓悅睇下 Merries 大碼片片有貨未 (之前搵咗好耐都未有貨,要買住其他牌未用住先),點知好好彩仲有 2 包 wor,即時買咗先,費事比 d b6 掃埋,之後我哋見時間尚早,就去 Coffee Shop 坐下 hea 一陣,再返藍田~

再買埋 3 罐奶粉上我父母度,d 奶粉又加咗 $1 一罐,唉~

今日買咗好多彤彤嘅嘢,拎到我哋 c c 下~

沒有留言:

張貼留言