2015年6月26日 星期五

第一堂學畫畫

二零一五年六月廿三日 星期二





之前見彤彤油顏色時,好似唔係好控制到自己嘅力度,成日都畫出界,驚佢 9 月升上 K1 時,要開始做連線練習,到時會做得唔好,所以就想比佢去學下畫畫 (因為佢都幾鍾意油顏色,只係未識控制力度)~


咁岩我父母家樓下嘅商場,有一間教小朋友學畫畫嘅畫室,所以就幫彤彤報咗 2 堂,等佢試下睇下鍾唔鍾意學先~


今晚係上第一堂,我哋早咗 10 分鐘到達,由於上一班未落堂,所以我哋要係門口等一陣先~


 photo 31032_zpsvwylqu9i.jpg


夠鐘就有老師出嚟帶彤彤入課室,彤彤仲拖住老師手入去添,由於我唔可以入去課室,我就係課室門口同彤彤 Say Bye Bye,佢仲笑住同我揮手添~


之後我就返去公公婆婆家先,等夠鐘先落去接返彤彤,估唔到彤彤第一幅畫又幾 ok wor~ (不過我估老師應該幫咗佢唔少)


 photo 31033_zpsjchancrd.jpg


接彤彤時,老師同我講,彤彤唔怕生保,又肯聽佢講嘅跟住做,以佢年齡嚟講,算唔錯了~ (希望係真啦~)


 photo 31035_zpsrmxmkrz5.jpg

沒有留言:

張貼留言