2015年6月22日 星期一

便便問題

二零一五年六月十二日 星期五




近幾個月,彤彤嘅便便都唔太好,成日都要隔 2-3 日先有一次便便,所以每次便便時,都會大喊同埋好辛苦,我哋睇見佢咁,都覺得慘豬豬~



呢段時間,已經同佢轉過 2 次奶粉,但無乜改善,以前隔日用余仁生的開奶茶嚟沖奶,多數當日都可以有便便,但唔知係唔係而家大個咗,即使連續 2 日都用開奶茶嚟沖奶,都未必可以有便便~



初初開始時,都係隔 2-3 日先有一次便便,近排仲拖到 3-4先有一次便便,咁便便時當然係會爆喊啦~



就好似今日咁,公公婆婆幫彤彤換好晒校服,公公諗住同佢出門口返學,點知佢想便便,但又便便唔到,係度喊咗 45 分鐘都唔得,加上又落緊雨,公公打電話比我,叫我幫彤彤向學校請假,點知彤彤聽到公公咁講,喊住都話要返學,但佢又好想去便便 wor,所以最後都無比佢返學,要公公婆婆氹下佢先肯唔返學~



之後我叫公公帶佢去睇醫生,醫生話佢肛門已經有小小損咗,驚會發炎,要食抗生素同埋塗消炎藥膏。另外,公公又問咗醫生轉邊隻奶粉好,醫生話唔駛特別去轉,其實隻隻都係差唔多,再問埋彤彤平時的飲食,醫生都話好正常,只好開 d 通便藥比彤彤食,等佢 keep 住日日都有便便,唔好再有心理陰影以為去便便會痛痛。




二零一五年六月十三日 星期六




尋日睇完醫生後,比彤彤食咗 2 次通便藥,佢都係未有便便,所以今日決定唔同佢出街,要佢有便便先帶佢出街,所以成日只係在家陪佢玩同瞓,最終係下午 2 點幾終於都有便便了,可能食咗藥關係,便便唔算好硬,而且見佢唔太辛苦就便便到~



由於之前成 4 日無便便,今日又唔算有太多便便,驚佢可能會再便便,所以都係決定唔同佢出街,再不斷洗腦式同佢講快 d 去便便~


彤彤: 終於都便便到,肚仔唔駛谷住谷住,開心返晒~

 photo 31001_zpsdfmifynf.jpg





 photo 31002_zps0y2btuaq.jpg





 photo 31003_zpsttlfbfta.jpg





 photo 31005_zpsepf2rd02.jpg





 photo 31006_zpslqvs2czj.jpg




2 則留言:

  1. 3-4日, 我阿囡都係咁, 我已習慣左了, 唔迫佢反而會有同冇咁辛苦

    回覆刪除
    回覆
    1. 醫生話便便問題,好多小朋友都有,可能係佢哋腸胃仲未發展得好成熟先會咁,唔太關飲食事~

      其實平時佢都係隔 2-3 日一次的,但呢次成 4日都無,仲要喊咗成個鐘都便便唔到,見佢咁辛苦,所以先帶佢去睇醫生,等佢食 d 藥幫下手咁 lor~

      刪除