2015年6月12日 星期五

戶外攝影 @ 迪欣湖 By JT Studio



二零一五年六月六日 星期六


上年响 FB 抽獎抽中咗個戶外攝影套餐的,一直都唔記得要約時間去影,拖拖下拖到差唔多一年限期都就到先記得,所以快手去 book,就約咗6/6/2015小一放榜呢日去影~


之前彤彤感冒+出玫瑰疹,病咗 2 星期,我幾驚影相呢日都仲未好返呀,好彩岩岩係影相前 2 日退晒疹咋~



到朝早起床時,見到天黑黑,幾驚要改期,好彩出門口前出猛太陽~ 



彤彤: 大熱天時出街街,梗係要做好保護措施啦!~



我哋大約 1:45pm 就到咗迪欣湖,攝影師 Jacky 仲未到,所以我哋就係度四圍行下先~












































攝影師 Jacky 大約 2:10pm 就到了,先自我介紹一下,又同彤彤玩下 warm-up 下先,之後就出發去影相喇~


估唔到星期六下午嘅迪欣湖竟然無乜人,可能各位長家都心撃小一放榜啦~


我哋由2:30pm 開始影,係迪欣湖行咗一圈,再過埋去遊樂場影埋,好彩今日雖然比較曬,但好好風,所以都唔算好辛苦~


影咗個半個鐘(本身可以影2個鐘的),由於彤彤好合作,所以已經影到超過500張相,我哋都覺得夠了,所以都唔再影了~


Jacky 因為有事做,就離開先,而我哋就留係度休息下先,順便買枝甜筒食下,彤彤見到有雪糕食即時走埋嚟~

 






































好鍾意呢張相,相中彤彤天然呆嘅表情,真係睇一次笑一次~



食完雪糕,再去埋洗手間,就搭車回家了~
























沒有留言:

張貼留言