2015年6月5日 星期五

可惡嘅玫瑰疹

可惡嘅玫瑰疹同感冒,攪到彤彤放咗 2 星期病假~



二零一五年五月三十一日     星期日

 

今朝起身,見彤彤成塊面紅晒,有紅點亦有一撻撻,一對膝蓋都係,我已經覺得佢可能出玫瑰疹~





 

*********************************************************************

 

點解我咁講? 事源 22/5 果日,彤彤開始有小小傷風咳,咁我比咗之前食剩嘅藥比佢食,佢都 OK 嘅~

 

一路至到 26/5 果日凌晨,佢有小小發燒,咁我比埋退燒藥比佢食,到朝早醫生開門就帶佢去睇醫生啦(打電話去比學校請病假),食咗 2-3 次藥已經好返好多,亦都退晒燒~

 

27/5 朝早,見彤彤無再發燒,但仲有小小咳,所以就幫佢請多日假,等佢休息下,好返晒先返學啦~

 

當晚8 點仲去埋影牛欄牌廣告相添,當時彤彤都無乜事,只有幾聲咳 only~

 

點知會家後,沖埋涼,臨瞓前大約11點幾,彤彤突然發高燒 (39.6),我即時幫彤彤塞咗塞肛退燒藥,再比埋退燒藥佢食,彤彤亦都開始無乜精神,同埋有小小扭計~ (當時已經係度諗,唔通影樓果度人多,多病菌,所以又發燒?)

 

28/5 當然全日都係發燒啦,38.x - 39 度陪迴,所以又要再請假~

 

29/5 朝早仲有小小燒 (37.9),所以都無比彤彤返學,當日開始下巴有幾粒紅點,當時以為係熱痱,所以只係塗了小小 cream 就算~

 

30/5 朝早,彤彤面上多咗幾粒紅點,但唔係好多,加上天氣咁熱,都只係以為佢生熱痱,因為腳上都有幾粒,而且又唔係一撻撻咁,所以無諗過會係玫瑰疹 lor~

 

*********************************************************************

 

到咗今朝,彤彤面上好多一撻撻嘅紅印,一對膝蓋上又有幾撻,明知係玫瑰疹,因為幾日前試過發高燒, 退燒後就開始出疹 (回想返就係退燒果日開始有紅點),但見彤彤個人好攰, 又忟憎,塊面又紅得犀利,所以都係帶佢去睇下醫生好 d (因為都驚我估錯)~



我 10:35am 打電話去法國醫院門診問今日有無兒科醫生,姑娘話差唔多 Full booking,如果要睇,就要 11:15am 前嚟到登記,所以我叫老公搭車出去登記咗先,我開埋奶比彤彤食,再幫佢換埋衫先出去會合佢~



我同彤彤 11:45am 到咗法國醫院,先去探熱同埋磅重,估唔到發一發燒,竟然輕咗 2 磅幾,得返 12.1kg 咋~



之後我問下登記果位姑娘,大約仲有幾多個先到彤彤,姑娘話起碼 20 個,叫我哋 1 點鐘度返嚟就差唔多,所以我哋就去食 lunch 先~



12:45pm 食完 lunch 返嚟,都仲有成 10 個先到彤彤睇,唯有係大堂坐下等下先啦~

 



 



 



 



 

 

 



 



 



 



 



 

 大約1:45pm 就到彤彤入去見醫生,醫生話彤彤因為之前感冒,低抗力低咗,比 d 病菌有機可乘去攻擊佢 d 皮膚,所以而家皮膚炎,但因為唔係好嚴重,返去食 d 抗敏藥同埋傷風止咳藥,再塗埋藥膏,應該 5 日度就會好返~ 

 

之後我哋就出返大堂,等比錢拎藥,但彤彤因為唔舒服,所以有 d 忟忟地,係度扭計,老公就抱佢去睇下魚魚~



大約等多 20 分鐘就可以拎藥,承為 $334~ 





 



 

1/6 面仔無咁紅,但手腳多咗好多紅點,一撻撻咁~ 今日彤彤好攰,但都算有精神過尋日,上午一教瞓咗 4 個半鐘,下午又瞓多 2 個半鐘,全日都好忟憎,又無乜胃口,希望快 d 發晒出嚟,快 d 好返~
  



 



 



 



 



 

2/6 面仔差不多退晒 d 紅點,腳仔都退咗一半,但手仔出多咗紅點,一對手臂都紅晒一撻撻咁~ 今日彤彤無咁攰,但都瞓咗 2 次教,上午瞓了 3 個鐘,下午瞓了 1 個鐘,開始有返小小胃口,亦都無前 2 日咁忟憎,希望快 d 好返啦~
  



 



 



 



 

 

 

 

 



 



 

 



 



 



 





 

沒有留言:

張貼留言