2015年7月3日 星期五

四大長佬茶聚 + CWB 行街街

二零一五年六月廿七日     星期六

今朝一早,我哋就約四大長佬一齊飲茶,所以老公就去搵位先,有位就 call 我出門口~

由於過去一年,大家都有唔同嘅嘢忙,所以都就唔岩時間一齊飲茶,難得今日大家都得閒,所以就出嚟吹下水食下嘢,好快就過咗 2 個鐘~

之後,公公婆婆就回家,我哋就送爺爺嫲嫲搭車,我哋就過 CWB 行下街~

我哋先行皇室堡,原先諗住可以去影埋 Little Twins Star & My Melody,點知有 function 攪緊,唔比人行入去影相,真係有點失望~

唯有係皇室堡行下街先啦,行咗荷花、反斗城、同埋一 d 童裝店~



之後就過咗去 Time Square 行街,露天廣場有卡通人物影,就同彤彤影下,之後就上去行下 Zara 同埋馬莎,之後就搭港鐵過去中環,向新荔園進發~




沒有留言:

張貼留言