2015年7月23日 星期四

第四堂學畫畫

二零一五年七月十四日 星期二


今晚上第四堂畫班,又係我放工返到公公婆婆接彤彤去上堂,今日好準時,去到畫室門口,上一堂嘅小朋友岩岩落堂~

 photo 32150_zpsxilap6am.jpg

老師出嚟接彤彤入課室,我就同佢講 Bye Bye,之後就返去公公婆婆家先~

夠鐘就落去接返彤彤,彤彤見到我就好開心咁拎住幅畫作跑過嚟,同我哋講係佢畫的,仲話好靚~

 photo 32151_zpsatyg4dwt.jpg

老師同我講返,彤彤執筆的手勢唔正確,佢執筆的手勢會令佢隻手好快就攰,所以今堂基本上都係教彤彤點執筆,幅畫大部份都係捉住彤彤隻手畫的~

老師仲話,如果唔趁而家未開始學寫字前,快手改正返,第日真正學寫字時,就好難再改正,同埋會令彤彤覺得寫字 = 易攰,就會唔鍾意寫字,所以叫我在家都張多點提下彤彤,要用正確的手勢嚟執筆~

沒有留言:

張貼留言