2015年7月7日 星期二

第二堂學畫畫

二零一五年六月三十日 星期二






今晚上第二堂畫班,我放工返到公公婆婆家時,彤彤已經換好晒衫等我,仲不斷同我講話去畫畫~




我哋早咗 10 分鐘到達,由於上一班未落堂,所以我哋要係門口等一陣先~




 photo 31117_zpsxnsgfiuw.jpg









 photo 31118_zps5vwpu9o0.jpg











夠鐘就有老師出嚟帶彤彤入課室,彤彤仲第一個自己行入去課室添,而我就係課室門口同彤彤 Say Bye Bye,佢仲笑住同我揮手~








之後我就返去公公婆婆家先,等夠鐘先落去接返彤彤,彤彤見到我已經好開心咁拎住幅畫作跑過嚟,同我講係佢畫的,仲話好靚,又讚自己叻叻~ (阿囡,叻叻係人哋讚先有用嫁,唔係用嚟自己讚自己的)








 photo 31119_zpsnv2ejznd.jpg









 photo 31120_zpssqg1c9ts.jpg









接彤彤時,老師同我講,彤彤今日唔比老師捉住手畫,所以老師就由得佢自己畫,估唔到又油得幾好,無乜點油出界,算係幾叻了~




老師仲話,彤彤自己油完顏色,仲自己讚自己叻叻,話佢好鍾意人哋讚佢,ha ha....


如果真係如老師所講,下面幅畫係彤彤自己完成,又真係幾好 wor~ (不過我估應該係老師幫彤彤起咗犒,彤彤只係負責油顏色 only~)




 photo 31121_zpsfnxxpfni.jpg

沒有留言:

張貼留言