2015年2月5日 星期四

PN 上學期完結

二零一五年一月三十日     星期五


 


今日係 PN 上學期嘅最後一日,亦係 1 月份生日會,所以可以著便服,而且今日亦係彤彤返呢間學校嘅最後一日,下星期一就會返新學校喇!~


 


所以今日我就同公公一齊去接彤彤放學,順便睇下有無乜嘢手續要攪埋~


 


彤彤見到我同公公一齊來接佢放學,不知幾開心,係咁叫媽咪~


 


之後我行入課室,問下老師有無手續要攪嘅時候,彤彤見我行開咗,就即時喊 (公公事後話返我知的),老師都有再問下點解唔讀,我都係輕輕帶過,話彤彤抵抗力弱,老人家唔想佢咁細個返學等等嘅原因先唔讀~


 


臨離開學校前,幫彤彤係度影返幾張相,等佢第時大個可以睇返~


 



 



 


老師仲比返學校璧佈板上,彤彤果張學生相比我哋添,張相影得彤彤好老積~


 



 


沒有留言:

張貼留言