2015年2月5日 星期四

Megabox + Telford

二零一五年一月廿四日      星期六


 


掃完貨回家,老公就要出去圖書館溫書 (因為佢呢排未搵到工,所以報咗一 d 短期証書課程來充實自己),而我就留係家中睇住彤彤~


 


先同彤彤沖涼,再開埋奶比佢飲,原先諗住氹佢瞓一陣,但佢又肯瞓~



 


咁就拎咗頭先買嘅一份玩具出來比彤彤玩,佢見到有新玩具,不知幾開心,即走埋嚟拎來玩~


 



 



 



 


之後到咗 6:00 PM,我就同彤彤搭巴士過去 Megabox 行一陣街先,老公話 8:30 PM 係德福會合~


 



 


行咗一陣 Aeon,又行咗一陣 Mothercare,原先諗住係 Mothercare 度睇下 d 50% off items,有無嘢岩的,但彤彤唔肯陪我慢慢睇,成日拉住我話要走,所以只係行咗一個圈,都未睇清楚就走咗了~


 



 


因為彤彤想玩 Mothercare 出面的室內遊樂場嘛,所以就陪佢玩咗一陣~


 



 


之後見仲有少少時間,就落返去 5 樓影下相~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


然後就去排隊搭穿梭巴士,過返去德福,彤彤一上車就攰到瞓著咗,一路瞓到我同老公都食埋飯佢先瞓醒~


 


 


 


沒有留言:

張貼留言