2015年2月11日 星期三

澳門行 2014 Day 2 Part 1 - 夢工場明星早餐

二零一四年九月三十日      星期二


 


今朝瞓到 8 點先起床,但彤彤都仲係好眼瞓,所以我哋就唔叫醒佢住,等佢瞓多陣先~


 


我哋梳洗完,就叫醒彤彤,之後就帶埋彤彤去食「夢工場明星早餐」~ (我哋個 package 只包普通早餐,但我哋另外加了 $110 一位大人去 upgrade 做「夢工場明星早餐」)



 


我哋大約 9:10am 就到達 (原先 book 咗 9 點的),原來都唔係好多人到咗,所以職員安排我哋坐係比較前嘅位置~


 



 



 



 



 



 



 



 



 


 



 


彤彤仲係好眼瞓,所以無乜心機,個樣又嬲嬲地咁~


 



 


之後有嘢玩,先開心返少少~


 



 



 


早餐都有好多選擇,味道都唔錯~


 



 



 



 



 


大約食到 9:30am 就開 show,有好多夢工場明星出嚟表現同埋同客人合照~


 



 



 


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


食到尾聲,彤彤又開始眼瞓了~


 



 



 



 



 



 



 



 



 


所以我哋先返上房,原先諗住比彤彤瞓一陣的,點知返到上房,彤彤又好精神唔肯瞓~


 



 



 



 



 



 



 


 


沒有留言:

張貼留言