2015年2月6日 星期五

陪返學 Day 1 @ 新學校

二零一五年二月二日      星期一


 


今日特登請假,陪彤彤返新學校,但早上起床時,已經 feel 到有點唔舒服,所以叫老公帶彤彤過去公公婆婆家先,我再去睇醫生,之後再帶彤彤返學~


 


我睇完醫生回來,公公婆婆已經幫彤彤換好校服,彤彤已經急不及待,係屋內行來行去,等我回來帶佢返學~


 



 



 



 


由於今日係新生適應日,所以插班生只需返 1 小時,家長亦可以一同陪同,我哋早了 10 分鐘到達學校,但唔可以入去住,要等到 1:45PM ,由班主任王老師出來接我哋先可以入去~ (原先今日仲有 2 個新同學的,但佢哋今日唔舒服,所以請了假)


 



 



 


一小時的上堂時間,都係帶家長同小朋友參觀下學校,同一齊參與唱遊堂,故事時間等等,所以好快就過了,彤彤亦樂於參與其中,放學時,老師仲送咗一包餅餅比彤彤添~


 


離開學校時,我問彤彤,返學開唔開心呀? 彤彤即時話開心呀!~ 媽咪聽到你咁講就安心喇,希望你會鍾意呢間學,因為媽咪好想你可以係呢間學校完成幼稚園嘅課程,希望你表現好 d,可以過到評估直升上 K1~


 


沒有留言:

張貼留言