2015年2月9日 星期一

陪返學 Day 3 @ 新學校

二零一五年二月四日     星期三


 


今朝先返工做半日嘢,下午放假陪彤彤返學,所以 Lunch Time 一夠鐘就趕返藍田港鐵站接彤彤~


 


點知有少少塞車,攪到我好遲先接到彤彤,之後耍抱住彤彤急步行返學校,好彩我哋岩岩趕得切,老師岩岩開門出來接我哋,好險呀!~


 


今日係第三日陪彤彤返新學校,今日彤彤已經熟悉咗新學校,開始有少少坐唔定;亦開始對老師問嘅問題有反應,老師唔係問佢嘢,佢都自己係度講嘢;放學時,我都未問佢返學開唔開心,佢已經主動同我講開心呀!~


 


今日老稀送咗包餅餅比彤彤,放學後,彤彤一直拎住,唔捨得放手,ha ha....


 



 



 



 


由於返學時趕得太攰,所以放學就搭車返去公公婆婆家,費事慢慢行返去~


 



 



 


 


沒有留言:

張貼留言