2015年2月12日 星期四

澳門行 2014 Day 2 Part 3 - 酒店游水

二零一四年九月三十日     星期二


 


我哋返到酒店,彤彤就瞓醒喇,真識揀時間瞓 (要自己行就瞓教,返到房就醒) !!! 



 



 


咁我就執好游水嘅用品,準備搭 lift 去泳池,彤彤就係房內周圍走~


 



 



 



 



 



 



 


游泳係酒店嘅 4/F 同 8/F,我哋揀咗 4/F 果個游水~


 



 



 


下面呢個係暖水按摩池,但比較 dirty,有少少垃圾浮浮下,所以我哋無係呢度游~


 



 


過咗另一邊有小小陽光曬到的泳池~


 



 



 


呢個泳池好好,仲分咗淺水區同深水區,咁大人可以企係深水區果邊,而小朋友就可以係淺水區坐係度玩水~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


我哋大約玩咗 1 個鐘,就返上房沖涼換衫,之後再食埋酒店送嘅生日蛋糕~


 



 


 


沒有留言:

張貼留言