2015年1月5日 星期一

X'mas Party @ kindergarten

二零一四年十二月十九日      星期五


 


今日特登請了假,陪彤彤返學校開 X'mas Party,但由於學校將上下午班 group 埋一齊攪 Party,所以今日我哋 8:30AM 就出門口~


 



 



 


先去買一個蛋糕 (因為要家長自備一樣食物 - 6 人份量,買蛋糕係方便拎),之後就去搭巴士返學校,返到去岩岩好 10:00AM~


 


今日要完成 5 樣活動,先可以拎聖誕禮物,我見唔係好多人,就快手完成咗 4 樣活動先,分別係 DIY X'mas Sock、拋波波、砌聖誕老人併圖,同埋係波波池度搵返聖誕老人張相出嚟~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


由於最後一樣活動 - Face Painting 太多人,所以我帶彤彤出去大堂影下相先,等少人 d 先再去排隊~


 



 



 



 



 


影完相,Face Painitng 條隊都仲係好多人,唯有照去排啦,等咗差唔多 20 分鐘先輛到彤彤~


 



 



 


彤彤: 我嘅聖誕老鼠造型夠唔夠嬌俏呀?



 



 


集齊 5 個活動嘅印仔,就可以去換禮物,不過我打算臨走先去換,因為一個人要抱住彤彤,又要拎住 d 嘢唔係太方便~


 


原先諗住去拎少少嘢食比彤彤的,但真係太多人圍住果幾張放食物嘅枱,有部份家長好似怕蝕底咁,圍實張枱,拎到成碟都裝滿食物,都仲要繼續拎,唔肯讓開比下一個人拎,所以我抱住彤彤,基本上係迫唔到入去的,但彤彤見到人哋有嘢食,又心急想食,不斷係度扭計,要我拎比佢食,攪到我真係好狼狽 (回家後我同老公講,下一次再有學校嘅活動,佢都一定要出席埋,我一個人攪唔掂)


 


當人潮散去,我又搵到個位比彤彤坐,我就去拎咗少少剩餘嘅食物比彤彤,食完嘢就去換聖誕禮物,仲可以同聖誕老人影相添~


 



 


之後我哋就去搵彤彤嘅老師影下相~


 



 



 



 



 


之後就搭車回家,彤彤一上車就瞓咗,又遇上塞車,攪到用咗個半鐘先返到屋企,彤彤就返到屋企先瞓醒,我就好辛苦咁抱足個半鐘,真係手都斷呀~


 


呢份係彤彤一位同學仔送比佢嘅小禮物!~



 


呢份係彤彤學校送比佢嘅小禮物!~



 


 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言