2015年1月6日 星期二

半夜發高燒

二零一四年十二月廿一日     星期日


 


尋晚成晚都瞓得唔好,因為半夜時彤彤發高燒唔舒服,但佢好叻叻,知道唔道唔舒服,係咁叫醒我,我比佢整醒時,發覺佢隻手仔好燙,所以就同佢探下熱,點知燒到 38.9 度~


 


我即時搵退燒藥比佢食,之後佢好快就瞓返,但我就瞓唔著,耐唔時就幫彤彤探下熱,睇下佢退返 d 燒未~


 


我仲係 5 點幾時打電話去法國醫院 24 小時門診問有無兒科醫生睇,姑娘話要等到早上 10 點先有,叫我 8:30 AM 過去排定隊等,因為只得 walk-in 位,無得 book 定~


 


所以我哋就一早起床,8:45AM 就去到法國醫院門診部,但兒科未有醫生返,唔可以登住,要等到 9:30AM 先開始登記,所以老公就抱住彤彤坐係 sofa 等,而我就企係度排隊~


 


準備 9:30AM 就開始登記,但姑娘話醫生要 11 點先返,要等耐少少,但我哋係就係第一位 (原先諗住睇蔡醫生的,但姑娘話要排 1X 個,如果想快就等另一位好 d),所以就揀胡醫生啦~


 


登記完後,我哋就去醫生房門外嘅 sofa 坐住等,彤彤都好攰,又無乜精神咁,但佢又瞓唔著,我唯有抱住佢啦~


 



 



 


等咗 15 分鐘之後,突然登記處有姑娘叫彤彤個名,我哋就去問下乜事啦~


 


原來蔡醫生提早返咗嚟,姑娘幫我哋轉隊(排第 8 個),話應該快過等胡醫生 11 點返嚟先睇~


 


果然好快就到我哋,因為排我哋前面果 d,諗住蔡醫生 11 點先返嚟,所以出咗去食早餐,而我哋就無出去,留返係度等,所以我哋只係等咗 1 個人就可以入去見醫生~


 


蔡醫生話彤彤有少少感冒,同埋開始有少少鼻水倒流,佢估計聽日就會開始咳 (事實上佢估早了一日,彤彤星期二先開始咳),佢會開定 d 止咳化啖藥比我哋,之後就可以離開~


 


等拎藥時,彤彤已經超眼瞓,好快就瞓咗,而我哋拎完藥就搭的士返屋企了~


 



 


食咗藥,休息咗一日,彤彤精神返好多,晚上仲同我一齊玩釣魚添~


 



 



 



 


 


沒有留言:

張貼留言