2015年1月12日 星期一

X'mas 2014

二零一四年十二月廿五日     星期四


 


一連 4 日嘅長假期開始了,今日係第一日,我哋一早就帶了彤彤去睇 Paddington Bear,估唔到彤彤竟然可以睇晒成套戲 (大約 90 分鐘),有部份片段仲會睇到笑添,只係臨尾有少少扭眼瞓,但因為我一早已經帶定咗 d 餅比佢食,所以都可以令佢安靜地睇晒全套戲~


 


睇完戲,我哋就過隔離嘅 Hippot 食一人一窩嘅火鍋,彤彤都有食少少烏冬,之後我哋就搭車過金鐘~


 


原先想行下香港公園的,但有少少雨,同埋天氣都幾凍下,所以無出去行,只係行下金鐘太古廣場,仲影咗 d 相~


 


但彤彤今日可能仲有少少唔舒服,所以比較痴身,全程都要人抱,一放落地就扭計,我哋又無帶 BB 車,都幾辛苦下,所以影完相,好早就回家了~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言