2015年1月13日 星期二

Happy New Year - 2015 + 爺爺生日快樂

二零一五年一月一日     星期四


 


今日係 2015 年的第一日,在此祝各位 Happy New Year 2015!~


 


今日我哋先出去旺角行下街先,原先見 GAP 做橙牌買 3 件再 6 折,所以先出來旺角的,但點知出到來,見折完都唔太平,而且又揀唔岩心水,所以空手而回~


 


我哋之後轉戰朗豪坊,行下街食下 tea~



 


彤彤好鍾意食 Toastbox 嘅斑蘭蛋糕,有得食,仲開心到拍晒手掌~


 



 



 



 



 



 



 



 



 


食飽飽後,彤彤話要唱返首刷牙歌 wor~


 



 



 



 



 



 


之後我哋就影下相,好彩今日唔係好多人啫~


 



 



 



 



 



 



 



 


好鍾意下呢張相,彤彤好似一個小小管家婆咁,係度义住條腰問:你 2 隻企鵝做係企係度呀?



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


彤彤: Daddy & Mami 夠喇,唔好再影我喇!~ (設計對白)


 



 



 



 


之後我哋就搭車過返九龍灣,因為今日係爺爺生日,Book 咗位係九展食 Buffet~


 


去到九展大堂,見有幾幅 3D 畫幾得意,所以就影咗幾張相~


 



 


呢排彤彤好鍾意 sh... 人,叫人唔好咁噪,可能見我平時話佢噪時係咁做,佢就有樣學樣~



 



 



 



 


 


 


開餐喇!~ 祝爺爺生日快樂、身體健康!~


 



 



 



 



 


食飽飽後,離開前係門口影咗幾張相先回家~


 



 



 



 


 


沒有留言:

張貼留言