2015年1月12日 星期一

TST 半日遊

二零一四年十二月廿八日      星期日


 


嚟到長假期嘅最後一日,再諗唔到去邊好,所以就去行下 TST 感受一下聖誕氣氛吧!~


 


先先由尖東開始行起,彤彤見到個噴水池勁開心,望住係度傻笑咁~



 



 



 



 



 



 



 


之後,我哋就行過去 The One 影下比卡超~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


影完室外,再入埋商場入面影,好彩我哋早一步到,我哋影影下,d 職員就開始封場,因為一陣有表演,所以我哋都快手影完相就離開了~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


老公話想過去美麗華果間商務睇下書,所以我哋就行埋過去,見到有聖誕佈置,又同彤彤影下相先~


 



 



 



 



 



 



 



 



 


之後就再行埋過去廣東道果邊,途經九龍公園門口,見幾靚又影下先~


 



 


行到廣東道嘅新太陽廣場,彤彤突然指住入面,仲同佢講有 Bear Bear (佢早幾日因為睇戲先學識 bear Bear),既然阿囡叫到,當然要陪阿囡影返幾張相啦~


 



 



 


之後我哋再行埋 1881,果度佈置得好靚呀,仲同彤彤影咗好多靚相添~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


下面果幾張相,因為老公話彤彤影相時成日都唔笑,要影下佢開心笑嘅樣,所以佢就 git 下彤彤,叫我趁機影下佢嘅開心樣~


 



 



 



 



 



 


之後再行埋過去海港城,回家睇相先知,彤彤原來係呢度已經開始眼瞓~


 



 



 



 



 



 



 


原先諗住行埋 LCX 同埋反斗城的,點知排隊影姆明時,彤彤仲同我講緊嘢的,唔夠一分鐘,輪到我哋影嘅時候,彤彤就已經瞓著咗,所以我哋都無再行了,直接早點返去公公婆婆家食飯~


 



 


 


 


沒有留言:

張貼留言