2015年1月13日 星期二

K1 大作戰 - 總結篇

經過辛苦嘅 11月,不停出席唔同嘅幼稚園面試,踏入 12 月就陸續收到面試結果,做一個總結先:


 


申請幼稚園: 23 間


出席面試: 15 間


取錄: 2 間 (都係下午班)


後補生: 9 間


不被取錄: 4 間


 


雖然最心儀果 2 間學校,無取錄彤彤,只得後補生,但只要唔係 reject letter 都叫做仲有希望,所以我都有寫到求位信去呢 2 間學校。


 


而講返收彤彤果 2 間學校,其實我哋已經揀好,會係一較傳統教學嘅學卷學校,係區內亦係一間老牌學校(我細個讀書時已經係度),而且課程偏深同埋比較谷,呢樣亦都係我鍾意嘅地方。但由於只係 offer 下午班,所以我已經寫信比學校,希望可以轉去上午班。如無意外,統一註冊當日就會去註冊咗先,再等下果 2 間心儀學校會唔會 call waiting~


 


 


沒有留言:

張貼留言