2012年9月17日 星期一

Jusco BB Fair 第2批戰利品送貨及執屋

二零一二年九月十六日 星期日

Jusco BB Fair 第2批戰利品
,今日朝早就送貨喇,今次有Troll Nicole Cot x 2 (一張放我哋家,另一張放我父母家)、Brevi 浴盆(呢個係放係我父母果邊用的)、Peg Perego P3 紫色 BB車同埋 Minimoto 換片墊 x 2 (一張放我哋家,另一張放我父母家) ,仲差張 Aprica 625 Swing High Chair 未知幾時送貨~ 













收到貨後,仲同老公一齊 check 埋張床仔跟來的螺絲岩唔岩數,又砌埋阿 b 架私家車,睇下推起上來時順唔順,
so far 所有嘢都 ok~

紫色的 bb 車,真係好靚,我同老公都好 鍾意 ,希望阿 b 都一樣咁鍾意啦~ 

今日下午,老公、阿爸仲有表哥就幫手將家中部份傢俬移位,等個廳可以留返多 d 空間出來,第時放阿 b 張床仔,同埋 High Chair,仲有等阿 b 多 d 地方活動,佢哋搬完後,我就要慢慢清理下 d 雜物,將唔要的嘢丟咗去,又要 free 返 d 櫃桶出來,第時用來放阿 b d 衫仔同埋日用品,咁樣執一執,就由下午 3 點,執到晚上成 10 點先攪掂,真係攰 c 人呀!~


沒有留言:

張貼留言