2012年9月13日 星期四

第八次政府產檢 (30wks2d)

二零一二年九月十一日 星期二

今日約咗 10:45am 返去 QE 做產檢,今日又係勁多人呀,但都叫做有位坐嘅~

見醫生前又係先驗小便,再磅重同埋量血壓,今日嘅血壓好靚呀,只係 127/61,唔知係唔係食咗降血藥的關係呢~ 呢 2個星期重多咗 d 呀,比 2 星期前重咗 0.7kg 呀,可能同呢 2 星期開胃咗有關~

雖然今日比較多人,但又出奇地,我等到 11:20am 就可以見醫生了~

今次唔係上 2 次果位女醫生,換咗另一位女醫生見我,佢都好有耐心咁幫我度下個肚同埋子宮的位置,又聽下阿 b 的心跳咁~ 

今日醫生仲幫我 check 埋阿 b 掉咗頭未 (上次去見靳醫生時,已經知道阿 b 掉咗頭的了),check 之後,唔知阿 b 係唔係比人按咗幾下,有 d 驚,我見我個肚變咗形,個肚中間部份係隆起咗,而側邊部份就縮咗入去,成個阿 b 背部的形狀都現晒出來,好攪笑呢~

之後醫生問我食咗降血藥有無覺得唔舒服,又問我拎咗我在家量的血壓表來睇,話而家個情況好好,叫我要定時返內科覆診,之後問我有無其他問題,如果無就 2 星期後再返來檢查~

我就問咗醫生,話呢排恥骨同埋條腰都好痛,有無乜嘢運動做咗可以舒緩下,佢就寫紙比我去上產前運動班,叫我落 1 樓 book 期去上堂~

之後我再拎埋靳醫生執信出來比佢睇,話想拎返 d 報告,醫生即時問我係唔係打算係私家生,我話未決定,不過我估佢都應該估到的了,ha ha.....

之後佢就教我要去 E 座 1 樓 12 室到辦手續申請,先可以拎返 d 報告的,根住就叫我 book 埋下次產檢的期,再去辦手續啦~

出返去,就 book 埋下次產檢的期,之後就落咗 1 樓 book 期上產前運動班,但 QE 呢邊已經滿晒(因為要係 34 週前上最好),要 transfer 我去九龍醫院上,有 2 堂要上,第一堂教產前誶動同埋按摩,第二堂就教分娩時的減痛方法,book 期果位小姐話,2 堂都最好叫埋老公去~

之後我就過咗去 E 座果邊申請埋 d 報告,點知勁多人,等咗成 4-5 個人先到我,原來份報告會直接 send 比靳醫生,唔會比我的,同埋唔駛收我錢,又幾好 wor, ha ha....

沒有留言:

張貼留言