2012年9月10日 星期一

胎動

第一次 feel 到阿 b 的第一踢時,係大約 16 週度,當時唔太肯定係阿 b 踢我,只係 feel 到個下腹跳咗幾下,後來呢 d 感覺越來越多同埋明顯,我就知道應該係胎動了~

而明顯的胎動係由 20 週開始的,果時開始,日日都會 feel 到阿 b 的郁動,終於有好實在的感覺呢~

仲有就係,當我播 d 兒歌 or 胎教音樂的時候,阿 b 係郁得特別多嫁,仲好似係我個肚度跳舞咁, 睇來佢都幾有音樂同埋跳舞天份 wor~ 

到而家踏入 30 週,就日日都 feel 到阿 b 不停咁郁,有時仲幾大力添~

不過阿 b 好鍾意同老公鬥氣嫁,平時老公同佢傾計,阿 b 就會扮晒乖唔郁嫁,當老公塊面 or 隻手離開咗我個肚,阿 b 又會不停係咁郁,但當老公又放返隻手落我個肚度時,阿 b 又會再玩潛水,唔比老公 feel 到阿 b 的踢踢,真係激 c 老公呀~

早幾日 (7/9/2012),老公又如常貼塊面落我個肚度同阿 b 傾計,不斷同阿 b 講你踢下阿媽啦,阿爸好想 feel 下你係點踢阿媽嫁,唔知係唔係阿 b 見老公咁有誠意,佢就一腳伸埋來我個肚度,連老公塊面都 feel 到阿 b 果一腳的威力,果刻老公開心到傻咗,係咁叫阿 b 再踢多次,不過阿 b 無再啋佢了~

沒有留言:

張貼留言