2012年9月16日 星期日

九月慶祝之旅第一擊 - 山頂杜莎夫人蠟像館

每年的九月都好多嘢要慶祝,先係老公的生日,之後就係我哋的拍拖紀念品,最後就係我的生日~

二零一二年九月十五日 星期六

今年都唔例外,所以今日就去咗山頂的蠟像館,因為生果位可以係生日前後 5 天免費入內參觀,我而有中銀卡,可以平 $10 入場,即係 2 個入場,只係 $160 就可以了~

我哋大約 4:30pm 就上到去山頂,行咗一陣就去買飛入場,由於老公果張係免費飛,所以打個個星所係張飛度,仲要蓋咗個透明的印係老公的手背~






我哋大約 5:00pm 就入場,好多人呢~



李小龍

古天樂

郭富城

周杰倫

張柏芝

梅麗史翠寶

李冰冰

劉德華

李連杰

戴安娜皇妃

英女皇伊利沙伯二世及愛丁堡公爵

喬治布殊

 奧巴馬

孫中山

甘地

 李光耀

 薩達姆侯賽因 

阿道夫希特勒

莎士比亞

倫勃朗

莫札特

畢加索

毛澤東

楊利偉

溫嘉寶



 鄧小平

江澤民

周恩來

張國榮

吉田茂

麥兜 & 麥太

蜘蛛俠

甄子丹

瑪麗蓮夢露

柯德麗夏萍

阿爾佛希治閣爵士

堪富利保加

皮爾斯布魯斯南

阿米達巴山

 黎明

姚明

李麗珊

劉翔

朗拿甸奴

默罕穆德阿里

泰格活士

千代富士

麥當娜

艾維斯皮禮士利

法畜麥克尼

米高積遜

披頭四

 Yoshiki Hayashi

Twins

鄧麗君子協定

梅艷芳

古巨基

楊千嬅

行完大約 7:30pm 度,之後就係山頂影咗一陣夜景就離開了~





之後我哋去咗銅鑼灣果間大自然素食,仲食咗好多嘢添~








沒有留言:

張貼留言