2012年9月21日 星期五

第三次見政府內科醫生 (31wks4d)

二零一二年九月廿日 星期四

今日約咗 3 點半返 QE 見內科醫生,我準時到達,但平時睇開我果個醫生今日放假,所以要攝位睇其他醫生,估計都係有排等的了~

今日又係勁多人係度等,我搵咗好耐,先比我搵咗個位,但同我平時睇開症果間房相隔比較遠,唯有一陣留心 d 聽住叫名啦,起碼叫做有個位座嘛~

之後就係度等,一等就等到 4:50pm 先到我入去睇,今次轉咗 18 號房的醫生睇我,係一位好後生的男醫生來的,我估可能係位實習醫生來的,但佢好好禮貌,又好詳細咁解釋返我之前的報告比我聽,好過我平時睇開果位女醫生好多啦~

首先佢話我之前係內科呢邊留的 24 小時小便樣本,大致上正常,只係腎上線素有輕微高咗,不過只係岩岩高過標準小小,應該問題唔大,如果係高得太犀利,就驚會係有腎上線腫瘤,但睇我果個度數,應該就唔似係,可能係留小便果日比較緊張先會咁,但穩鎮起建,可以過多一排再留多次 24 小時的便來 check 多次,或者等我生完阿 b 之後同我做一次腎臟超聲波檢查,睇下有無問題 (因為而家阿 b 係我肚中,所以照超聲波會比阿 b 遮住咗,睇唔到個腎)~

之後佢又同我講返之前做果個心臟超聲波的報告,我的心臟功能一切正常,心血管亦都正常,但心聲的肌肉有少少偏厚,估計係血壓高所致(因為有血壓高,心臟要大力 d 先可以揼 d 血出來,日子有功就會好似 d 人做 gym 咁大隻咗),有可能我的血理高係有阿 b 之前已經有,只不過我自己唔知,所以要等我生完阿 b 之後,可 check 多排我 d 血壓,睇下係唔係都係高,就知道係因為有咗阿 b 先有血壓高,定還是本身已經有血壓高~

跟住佢問我食咗 4 星期降血壓藥,身體有無乜嘢唔舒服,同埋自己有無在家量血壓等等~

我就同佢講無乜唔舒服,又比咗我在家量的血壓表比佢睇,之後佢話睇我個血壓表好好,d 血壓 keep 得唔錯,睇來真係有機會見醫生時緊張先會升高得咁緊要,又叫我可以唔駛日日在家都量血壓,佢話咁樣都攪到自己有壓力,會影響 d 血壓 wor~

就係咁佢就話而家都無乜嘢 checking 可以做住,叫我 3 個月後先再返來覆診,但由於 3 個月後,佢幫我 book 果日,我只係岩岩先完阿 b 無耐,仲未滿月,所以佢就幫我改咗 4 個月之後先返去覆診,仲開咗 16 個星期的降血壓藥比我,叫我如果呢段時候,如果 d 血壓升得好高,就要即時入院~

之後就落咗 2 樓等拎藥,唔知係唔係今日睇完醫生已經好晏的關係,今日等拎藥的時間比上次快咗好多,今次只係等 50 個 no.,大約 25 分鐘就有得拎,我係 5:40pm 就可以離開了~

沒有留言:

張貼留言