2012年9月26日 星期三

第七次見私家內科醫生 (32wks)

二零一二年九月廿三日     星期日

今日約咗 10:30AM 見盧醫生,我哋遲咗 15 分先到達,之後都要等到差唔多 11:10am 先我入房見佢~

盧醫生見到我,就問下近排有無唔舒服,同埋睇下我在家量的血壓表~

我就同盧醫生講返,QE果邊幫我做咗的檢查同埋結果,我同佢講 QE check 到我血中的尿酸有少少高,心臟肌肉有少少偏厚,同埋小便內的腎上腺素比正常高了少少~

聽完我講之後,盧醫生話其實而家無乜嘢好做,佢都好認同 QE 果邊話要我生完之後先幫我再做其他的檢查,因為而家 BB 就來出世,好多檢查都唔適合呢個時候去做,因為果 D 檢查(電腦掃瞄的顯影液) 係會影響到 BB 的~

之後佢叫我要放鬆心情,令 d 血壓盡量穩定,而家我未有作動的現象出現,如果 d 血壓都高嘅話,就好大機會要開刀生 bb,因為作動時,一路陣痛一路緊張,d 血壓實會升得好高,所以叫我要盡量放鬆~

之後佢又幫我量下今日的血壓,都算正常 (130/75),佢叫我下個月返去見佢,等佢評估下我可唔可以順產,同時佢都叫我同靳醫生傾下,睇下我的情況,可唔可以順產到,同埋要唔要催生~

大約傾咗半個鐘,我哋就出返去,大約 11:40 am 我哋就離開了~




沒有留言:

張貼留言