2014年12月15日 星期一

XO @ 新都會廣場

二零一四年十二月七日     星期日


 


今日無乜嘢做,又諗唔到去邊好,老公話想同彤彤影下相,叫我 search 下邊個商場有多 d 聖誕佈置影,搵咗一陣,就揀咗去新都會廣場影 XO~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


 影完相,我哋仲帶咗彤彤上去商場嘅平台遊樂場玩添~


 



 



 



 


根住我哋就去咗東海堂 Cafe 食 Tea,之後老公就去荃灣拎喜帖同食飯 (我哋當年結婚時嘅伴朗將會結婚),而我就同彤彤回家~


 


晚上,係我同彤彤二人世界嘅時間,我就陪彤彤睇下巧虎,又陪下佢玩切生果~


 



 



 



 


彤彤仲走出廳,扮 Daddy 咁用 notebook 同埋 mouse,都幾似模似樣嫁~


 



 



 



 



 


 


沒有留言:

張貼留言