2014年12月10日 星期三

青衣城 Frozen ?! 都係去 Element 影火車算了~

二零一四年十一月三十日      星期日


 


原先我無打算帶彤彤去青衣城影 Frozen 的,因為我唔覺得果 2 姊妹有乜咁特別,又唔明點解咁多小朋友咁鍾意佢哋,但老公又話好似好 Hit 咁,不如去影下啦,所以我哋今日就特登搭車過去喇!~


 


落咗車後,仲要行一大段路先到青衣城,我哋就行海濱公園果邊過去,順便比彤彤係公園度玩一陣~


 



 



 



 



 



 


我哋仲帶咗枝泡泡槍出來,彤彤見到咁多泡泡,不知幾開心呀!~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


去到青衣城,點知原來要排隊先可以入去影 Frozen,見條人龍都唔短,所以我哋就去食嘢先,再同彤彤行一陣街先去排啦~


 



 



 



 



 


原先以為食飽來排隊影相會少 d 人,點知仲越來越多人添,我哋都諗住照排啦,但有位職員同我哋講,而家開始排,要大約 3 個半鐘後先有得影,聽到咁講梗係唔排啦,最多係外圍影幾張就算了~


 



 



 


 



 


 



 



 



 


之後我哋搭 MTR 過了九龍站轉巴士,但諗諗下今日無乜影相 wor,見仲有時間,不如上埋去 Element 行下,睇下有無嘢影啦~


 


皇天不負好心人,真係有聖誕佈置呀,仲要整得好靚,又唔係好多人影,very good!~ 


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


 


 


影完相,我哋就搭車返公公婆婆家食飯了~


沒有留言:

張貼留言