2014年12月15日 星期一

K1 大作戰 Round 15 (最終回) - 聖公會慈光堂聖匠幼稚園

二零一四年十二月六日      星期六


 


成個 11 月嘅星期六,都係去面試,踏入 12 月嘅第一個星期六,終於都嚟到最後一站喇~


 


今朝天氣好凍呀,但我哋要去面試,所以要頂硬上~


 



 



 


今日我哋去面試嘅學校,係屋企附近,係區內嘅老牌幼稚園之一 -- 聖公會慈光堂聖匠幼稚園,以村校同學卷學校嚟講,呢間同我細個讀嘅佛教金麗幼稚園,都算係幾高人氣,同埋幾出名的~



 


入到學校,先去報到,之後就去等候區玩住玩具等叫名去面試~


 


其間發生咗件唔開心嘅事,彤彤坐係度玩玩具,咁佢想拎玩具箱入面另一件玩具玩,可能佢比較粗魯,所以大動作咗少少,而撞到同枱嘅另一位小朋友,果位叫琳琳嘅小朋友 (佢自己講個名出來),就係對住佢媽咪大叫(仲要個樣扮到好無辜咁):「做乜打琳琳呀? 琳琳好痛呀~ 快 d 拎手機影低佢,佢打琳琳~」


 


我同老公聽到佢咁講之後,我哋好愕然,點解一個 3 歲未夠嘅小朋友,可以講出呢番說話,除非係佢成日聽到大人咁講,佢先會識咁講返出來啦,唔係點會識咁講呢?!


 


呢個時候,琳琳嘅媽咪好想制止佢繼續講,但佢個囡仍然繼續講,佢媽咪就唯有話要 Sharing,唔好同人爭嘢玩 (好似唔係好關事 wor?!) 而我同老公就叫彤彤唔好咁大力,同對方 say sorry,之後我哋就帶彤彤去另一邊玩,而同枱嘅另一對母女,見到咁嘅情沌,亦都離坐,去了另一邊玩~


 


大約玩多 5 分鐘度,就可以入去課室面試了~


 


先到老師 Say Hi 同揮手,之後就坐低玩手抓板~


 


老師拎咗 2 張相出來,問彤彤係乜生果? 彤彤無理老師 @@


 


之後老師再叫彤彤行去另一邊拎個紅色波波返來,點知比琳琳拎了,彤彤就拎咗個粉紅色返來 (又係呢個琳琳!!!),根住老師話拎紅色 wor,你呢個係粉紅色 wor~ (我心諗:因為紅色果個比人拎咗嘛,彤彤咪拎個相似 lor~)


 


之後老師就同我傾下平時邊個照顧彤彤,同點解揀呢間幼稚園等等,之後就可以離開了~


 


離開前,老師送咗盒玩具比彤彤,但彤彤話唔要,係都要推返比老師@@ 所以當然就無講多謝啦,但就有講 Bye Bye 同埋推返埋張櫈~



 


面完試後,同老公傾返彤彤表現,我哋都覺得應該機會不大~


 


老公仲同我講,佢等我哋期間,聽到有另一位父親同母親嘅對話,個父親話個囝都有 3 間 offer 係手,而且都已經揀定要讀邊間,都唔明點解仲要嚟呢間面試,呢間就算收,都唔會揀嫁啦~ 而個母親就話嚟試下個囝嘅戰鬥力都好呀~ 而家真係太多怪獸父母了~


 


面完試,我哋就帶彤彤去公園玩咗一陣,之後就回家了,因為要等張床送來,所以今日就唔出街了~


 



 



 



 



 



沒有留言:

張貼留言