2014年12月9日 星期二

返學後第二次病到 + 結婚 5 週年慶祝 @ 九龍城廣場

二零一四年十一月廿八日     星期五


 


返咗 PN 之後,真係好易就病,上星期先病咗一次,好返唔夠 2 日,又嚟過~


 


之前已經係屋企附近嘅兒科,睇咗 3 次醫生,但都仲係成日流鼻水,又成日咳,所以今日幫彤彤 Book 咗法國醫院嘅兒科,希望會好 d 啦~


 


由於中午先打電話去 book,所以只係得返 Dr. Yip 5:20PM 有位,都無法啦照 Book 咗先啦~


 


所以今日就同早走 15  分鐘,趕過去法國醫院會合老公同彤彤~


 


Dr. Yip 話彤彤因為太多鼻水倒流,所以攪到成日咳,佢話要先止咗鼻水先,d 咳就會慢慢好~


 


Dr. Yip 仲話,佢而家咁多鼻水,建議我哋幫佢噴鼻,應該會快 d 好~


 


睇完醫生,就出返去等拎藥,彤彤除了傷風咳外,其實係好精神的,等拎藥期間,仲四圍行四圍睇嘢添~


 


因為都幾多人等緊,我哋都等咗超過半個鐘先有得拎藥,埋單 $326,同屋企附近嘅兒科收費差唔多~


 



 



 


本來尋日係我同老公結婚 5 週年紀念日來的,但彤彤唔舒服,我哋無出街食飯慶祝。今日咁岩出開來睇醫生,所以就帶埋彤彤去九龍城廣場果邊食飯,當補祝結婚 5 週年~


 


食飽後,我哋就係商場度影埋聖誕佈置先回家~


 



 



 



 



 



 



 


沒有留言:

張貼留言